Publicat 11/11/2018 12:11

Una productora catalana de tubs de silicona obre una filial a Johannesburg (Sud-àfrica)

   BARCELONA, 11 nov. (EUROPA PRESS) -

   L'empresa catalana Venair, dedicada a la producció de tubs de silicona per transportar aliments i fàrmacs, ha obert a Johannesburg (Sud-àfrica) la seva primera filial al continent.

   En un comunicat aquest diumenge, la conselleria d'empresa i Coneixement ha explicat que l'empresa, amb seu a Terrassa (Barcelona), ja ha finalitzat les primeres comandes de tubs flexibles de silicona.

   Venair té actualment una facturació de 30 milions d'euros, i preveu aconseguir el mig milió d'euros en vendes el 2020 des de la seva filial sud-africana.

   L'empresa exporta el 90% de les seves vendes, té presència física en 18 països, i una plantilla de 350 treballadors.

   L'agència per a la competitivitat de l'empresa, ACCIÓ, que depèn de la conselleria d'empresa i Coneixement, ha recolzat a Venair durant el seu procés d'internacionalització.

Contingut patrocinat