Actualitzat 17/12/2013 22:06

Procés Constituent farà la seva primera assemblea general el 22 de desembre

BARCELONA 10 nov. (EUROPA PRESS) -

La monja benedictina Teresa Forcades, que al costat d'Arcadi Oliveres promou el moviment Procés Constituent, ha informat que la formació farà la seva primera assemblea general el pròxim 22 de desembre.

En una entrevista al canal 3/24 recollida per Europa Press, ha explicat que fins que no facin aquest pas, no mantindran contactes formals amb ICV i la CUP per veure si poden col·laborar.

Forcades ha manifestat després de rebre 45.800 adhesions, que aspira que els ciutadans considerin creïbles les reivindicacions de l'entitat, ja que igual que "a Catalunya avui ja no és ridícul dir independència, i ara es veu com una cosa possible", tampoc han de semblar una utopia les proclames anticapitalistes.

Contingut patrocinat