Publicat 12/03/2015 11:56

Privalia va augmentar un 16,5% la facturació el 2014, fins a 415 milions

Fundadores de Privalia, Lucas Carné y José Manuel Villanueva
PRIVALIA

BARCELONA, 12 març (EUROPA PRESS) -

La companyia de moda 'outlet' per internet Privalia va augmentar la facturació un 16,5% --a tipus de canvi constant-- el 2014 fins a més de 415 milions d'euros, i l'Ebitda un 4%, segons ha informat aquest dijous.

És la primera vegada que Privalia supera els 400 milions d'ingressos nets, després de desinvertir el 2013 en els seus negocis de diversificació per centrar-se en el seu negoci principal de venda de moda 'outlet'.

La companyia fundada a Barcelona el 2006 va registrar un Ebitda global positiu per segon any consecutiu; va incrementar els seus ingressos a un ritme de dos dígits a tots els seus mercats, i les vendes a través de dispositius mòbils ja superen el 50%.

Privalia té 24 milions d'usuaris registrats i obté més del 75% dels seus ingressos de mercats internacionals: Itàlia, Brasil, Mèxic i Alemanya.

Aquest 2015, la companyia enfocarà les seves inversions en tres eixos: millor i més oferta de producte --ofereix objectes de 3.000 marques cada any--, personalització de l'aparador per a cada client, i millora dels terminis i qualitat del servei de l'enviament.




www.aldia.cat és el portal d'actualitat i notícies de l'Agència Europa Press en català.
© 2024 Europa Press. És prohibit de distribuir i difondre tots o part dels continguts d'aquesta pàgina web sense consentiment previ i exprés