BARCELONA, 12 març (EUROPA PRESS) -
La companyia de moda 'outlet' per internet Privalia va augmentar la facturació un 16,5% --a tipus de canvi constant-- el 2014 fins a més de 415 milions d'euros, i l'Ebitda un 4%, segons ha informat aquest dijous.
És la primera vegada que Privalia supera els 400 milions d'ingressos nets, després de desinvertir el 2013 en els seus negocis de diversificació per centrar-se en el seu negoci principal de venda de moda 'outlet'.
La companyia fundada a Barcelona el 2006 va registrar un Ebitda global positiu per segon any consecutiu; va incrementar els seus ingressos a un ritme de dos dígits a tots els seus mercats, i les vendes a través de dispositius mòbils ja superen el 50%.
Privalia té 24 milions d'usuaris registrats i obté més del 75% dels seus ingressos de mercats internacionals: Itàlia, Brasil, Mèxic i Alemanya.
Aquest 2015, la companyia enfocarà les seves inversions en tres eixos: millor i més oferta de producte --ofereix objectes de 3.000 marques cada any--, personalització de l'aparador per a cada client, i millora dels terminis i qualitat del servei de l'enviament.