La firma 'oulet' de moda en línia preveu augmentar la rendibilitat aquest any
BARCELONA, 3 abr. (EUROPA PRESS) -
La companyia 'outlet' en línia de moda Privalia ha acabat el 2013 amb un resultat positiu de 16,6 milions d'euros de benefici brut d'explotació (Ebitda) recurrent, entrant per primera vegada en benefici consolidat, segons ha informat en un comunicat.
L'empresa ha explicat que durant el 2013 va estar sobretot centrada en augmentar la rendibilitat als seus mercats madurs com els europeus i a millorar l'eficiència de la resta de mercats, i que aquests resultats van tenir l'objectiu marcat d'un Ebitda a mitjà-llarg termini d'un 8-10%.
El country mànager de Privalia a Espanya, Miguel Giribet, ha assegurat que l'any passat l'empresa va fer un esforç per reduir els costos operatius i imprimir una cultura d'eficiència, i ha destacat que, tot i que el seu principal objectiu era la rendibilitat, ha estat un "molt bon any" en vendes, amb un creixement superior al 15% a Espanya.
La companyia ha explicat que una de les seves palanques principals d'èxit està sent la seva estratègia mòbil, canal que suposa ja gairebé la meitat de les vendes de la companyia en aquesta mercat, i ha assegurat que està reforçant el seu enfocament estratègic en l'oferta de productes de moda i disseny.
"El 2013 hem fet una millora qualitativa i quantitativa de la nostra oferta, renovant dia a dia el nostre catàleg i fent-lo més rellevant i atractiu per a cada un dels segments de clients", ha explicat Giribet.
Privalia ha remarcat que aquest major focus en moda ha estat també un dels motors que han contribuït a l'augment de l'Ebitda de la companyia, ja que el format 'outlet' és "més competitiu" en la categoria de moda que en altres com el 'gurmet', el ticketing i els viatges.