BARCELONA, 4 abr. (EUROPA PRESS) -
El nou saló Retail & Brand Experience World Congress (RBEWC), que se celebrar del 27 al 29 de maig al recinte Gran Via de Fira de Barcelona, comptar amb la participació del festival Primavera Sound per fusionar la música amb el món del retail.
Segons ha informat Fira aquest dijous en un comunicat, el festival de música independent de Barcelona organitzar la recepció de benvinguda als congressistes a l'espai cultural Abaixadors 10, al barri del Born, amb música en directe i sessions de DJ, quatre dies abans de l'inici del Primavera Sound.
A més, en acabar el segon dia del saló comenar la festa oficial del Retail & Brand Experience World Congress, i l'auditori de la zona de 'start-ups' es convertir en un espai d'oci amb ambientació musical, artística i lumínica.
Durant els tres dies que durar el saló, Radio Primavera Sound traslladar part de la seva activitat al recinte Gran Via, on alguns dj residents de la rdio dinamitzaran l'espai amb música i compartiran continguts específics de l'esdeveniment.
L'acord també inclou la participació del RBEWC en el programa de conferncies de Primavera Pro, la trobada adreada a professionals de la indústria musical del festival, amb una taula rodona on es debatr el futur del retail i l'estreta relació entre música i branding.
Per al director de Negoci Propi de Fira de Barcelona, Salvador Tasqué, aquest acord permet enfortir els llaos del retail i la cultura musical, "on les marques sempre han trobat el seu gran aliat a l'hora de definir-se i promocionar-se".
La fira comptar amb un centenar de ponents i representants d'empreses com Google, Ikea, Nestlé, British Airways, Alibaba, Glovo, Carrefour i Levi Strauss, entre d'altres, amb més de 90 ponncies programades i una zona expositiva amb 100 empreses.