Publicat 04/03/2022 18:16

A presó un mestre per presumptament abusar sexualment de menors a Arenys de Mar (Barcelona)

Archivo - Faana dels Jutjats d'Arenys de Mar
CONSELLERIA DE JUSTICIA - Arxiu

BARCELONA 4 març (EUROPA PRESS) -

El jutjat d'instrucció 2 d'Arenys de Mar (Barcelona) ha decretat presó provisional comunicada i sense fiana per a un professor d'un centre escolar de la localitat per presumptament abusar sexualment de diversos alumnes menors d'edat.

El Tribunal Superior de Justícia de Catalunya (TSJC) ha informat aquest divendres, en un comunicat, que la causa est oberta per presumptes abusos sexuals, assetjament sexual i elaboració de pornografia infantil.

Així mateix, han explicat que en el mateix procediment judicial també consta com a investigada una altra persona per presumpte encobriment.

Els Mossos d'Esquadra van detenir el professor d'educació física dimarts, després de tenir coneixement dels fets, segons han explicat fonts prximes al cas.

Les mateixes fonts han expressat que la dona investigada és la directora del centre escolar.

Contingut patrocinat