Actualitzat 04/12/2018 19:14

El president del Port de Tarragona inicia ronda de visites a autoritats

Josep Fèlix Ballesteros i Josep Maria Cruset
PUERTO DE TARRAGONA

TARRAGONA 4 des. (EUROPA PRESS) -

El president del Port de Tarragona, Josep Maria Cruset, ha iniciat aquesta setmana la ronda de visites començant pels ajuntaments on l'enclavament portuari desenvolupa la seva activitat.

Així, el dilluns va visitar l'Ajuntament de Tarragona, on va mantenir una reunió amb l'alcalde, Josep Fèlix Ballesteros, amb qui va reafirmar "el bon enteniment per seguir treballant conjuntament en els principals projectes de la ciutat i del territori", ha destacat el Port en un comunicat aquest dimarts.

També el dilluns, Cruset es va desplaçar a l'Ajuntament de Vila-seca, on va ser rebut per l'alcalde, Josep Poblet, i membres de la junta de govern local del consistori, i en els propers dies es reunirà amb els ajuntaments de Reus, Salou i La Canonja.

Contingut patrocinat