Publicat 10/02/2014 10:47

El Prat subvencionarà els aturats que s'estableixin com a autònoms

EL PRAT DE LLOBREGAT (BARCELONA), 10 (EUROPA PRESS)

L'Ajuntament del Prat de Llobregat ha aprovat una línia de subvencions dotada amb un milió d'euros per afavorir la lluita contra l'atur i que inclou ajudes als aturats que s'estableixin com a autònoms, així com les empreses que contractin persones en situació d'atur.

Segons informa el consistori, es destinaran 180.000 euros a subvencions per a les persones desocupades del Prat que s'estableixin com a autònoms o en règim de cooperativa de treball associat.

També rebran subvencions les empreses i entitats que contractin persones del Prat en situació d'atur, amb una dotació total de 332.000 euros.

Els 488.000 euros restants es destinaran a subvencionar plans d'ocupació realitzats per entitats sense ànim de lucre i empreses d'inserció per a la contractació d'aturats.

Durant el 2013, aquestes subvencions van contribuir a la contractació de 124 persones i van beneficiar 70 persones que es van establir com a autònoms.

Contingut patrocinat