Publicat 19/06/2023 22:48

El PP i Vox aconsegueixen un preacord per l'Mesa del Parlament de Balears i Vox ostentarà la presidència

La presidenta del PP balear i candidata electa al Govern, Margarita Prohens; el portaveu parlamentari del PP, Toni Costa; la líder de Vox a les Illes, Patricia de les Heras, i el candidat al Parlament, Jorge Campos, durant una reunió en el Parlament
Isaac Buj - Europa Press

PALMA 19 juny (EUROPA PRESS) -

El PP i Vox han aconseguit aquest dilluns un preacord per a la constitució de la Mesa del Parlament, atorgant la presidncia a Vox i la vicepresidncia primera i la secretria primera al PP.

Segons ha informat aquest dilluns Vox en un comunicat, tots dos partits seguiran negociant els propers dies per aconseguir un acord per a la investidura de Marga Prohens com a presidenta del Govern.

Els dos partits han definit un document amb les línies fonamentals que inspiraran l'acord, en el qual encara segueixen treballant, i que té com a objectiu "dotar a les Illes d'un Govern estable".

Contingut patrocinat