Publicat 15/11/2022 15:23

El PP veu en la reforma del Codi Penal "una esmena a la totalitat a la Constitució"

La portaveu del PP al Parlament, Lorena Roldán
PP

BARCELONA 15 nov. (EUROPA PRESS) -

La portaveu del PP al Parlament, Lorena Roldán, ha criticat aquest dimarts que la reforma del Codi Penal del PSOE que suposa la derogació del delicte de sedició representa "una esmena a la Constitució i a la decncia".

"La derogació de la sedició és un vestit a mida del colpisme. És un atac frontal i total a la Constitució i als qui la defensem a Catalunya i a tota Espanya", ha assegurat en una roda de premsa a la cambra catalana, on ha afegit que creu que la reforma afebleix la democrcia espanyola.

Per Roldán, la decisió del president del Govern central, Pedro Sánchez, "només té a veure amb el mateix Sánchez i amb el seu manual de resistncia en el poder" i no amb Europa ni amb la convivncia.

També ha manifestat que no dubta que Sánchez intentar també rebaixar les penes per malversació "per beneficiar els corruptes del seu partit i els corruptes" del procés independentista.

"Sánchez pretén rescriure el codi penal al dictat dels delinqüents", ha lamentat la portaveu del PP al Parlament, que ha recordat que van presentar una proposta de resolució per rebutjar la reforma del Codi Penal que vol dur a terme.

Contingut patrocinat