Publicat 17/02/2025 18:03

El PP de Tarragona demana a Sánchez deixar els "experiments" per les obres del passeig de la Pineda

Archivo - La diputada del PP al Congrés dels Diputats per Tarragona Elisa Vedrina
CONGRESO - Archivo

TARRAGONA 17 febr. (EUROPA PRESS) -

La diputada del PP al Congrés dels Diputats per Tarragona Elisa Vedrina ha demanat aquest dilluns al president del Govern central, Pedro Sánchez, que deixi de fer "experiments ideològics" i destini recursos a protegir la costa tarragonina, enmig de les obres de renovació i adequació ambiental del passeig marítim de la Pineda.

"Exigim a Pedro Sánchez que deixi de malgastar els diners de tots els espanyols en experiments ideològics i que destini aquests recursos, que evidentment els té, a protegir i regenerar tota la costa tarragonina", ha defensat Vedrina en unes declaracions difoses als mitjans.

Vedrina ha acusat el cap de l'executiu d'eliminar el passeig i ha dubtat que aquestes obres serveixin per recuperar les platges després dels temporals, i també ha demanat solucions fent servir "informes tècnics objectius i no actuacions que responen a criteris ideològics", segons recull un comunicat.