Publicat 03/06/2019 11:26

El PP proposar a Cs i Vox una reunió aquesta setmana per pactar acords a les comunitats autnomes i ajuntaments

26M.- El PP constituye su 'comité para la gobernabilidad' que negociará  pactos a nivel municipal y autonómico
Eduardo Parra - Europa Press

MADRID 3 juny (EUROPA PRESS) -

El secretari general del PP, Teodoro García Egea, ha anunciat que aquest dilluns contactar amb Ciutadans i Vox per mantenir aquesta mateixa setmana una reunió a tres amb l'objectiu d'intentar pactar acords a les comunitats autnomes i ajuntaments després de les eleccions del 26 de maig.

"Nosaltres avui mateix trucarem Cs i Vox per emplaar-los formalment a una reunió per a aquest dimarts o dimecres dels comits de governabilitat, tant a nivell nacional com de les comunitats autnomes per iniciar ja d'una manera formal les negociacions entre tots tres", ha declarat en una entrevista a Antena 3, que ha recollit Europa Press.

El dirigent del PP ha assenyalat que si "no fos possible" aquesta reunió a tres --el partit d'Albert Rivera no vol asseure's amb Vox--, el seu partit es reunir amb totes dues formacions per parlar dels programes.

"Crec que el més important és saber qu farem. I el segon ser saber com ho farem", ha assenyalat García Egea, que creu que primer cal parlar de programes i més endavant de les persones que ocuparan els crrecs de direcció.

El número dos del PP ha sollicitat a Ciutadans i Vox que facin un esfor i "donin suport a les mesures que millorin la vida dels ciutadans", perqu "el més important", ha recalcat, no són les fotos a tres sinó la que té lloc a Andalusia després de la investidura" de Juanma Moreno.

EL DEBAT SOBRE EL CENTRE "NO CONDUEIX ENLLOC"

Davant del debat intern obert a les files del PP, després que diversos barons atribueixin la "remuntada" el 26 de juny al gir en el centre, García Egea ha assenyalat que aquest és un debat "que no condueix enlloc".

"Aquest debat sobre el centre est bé per el més important és no perdre el nord", ha exclamat, per assenyalar que ha trobat "sempre molta sintonia" amb els presidents autonmics i regionals perqu estan "dins del mateix partit" i "pensen el mateix" amb respecte "a la gestió i el que ha de ser el PP en el futur".

Contingut patrocinat