Publicat 09/08/2015 13:22

El PP d'Andalusia participarà en algun acte de la campanya del 27S a Catalunya

SEVILLA 9 ago. (EUROPA PRESS) -

El president del PP-A, Juanma Moreno, barceloní de naixement, participarà probablement en algun acte de la campanya de les eleccions a Catalunya, que estarà relacionat amb la presència de catalans d'origen andalús, un col·lectiu que ronda ara mateix el milió de ciutadans en aquesta comunitat.

En una entrevista amb Europa Press, Moreno ha dit que està a disposició del PP català en tot el que pugui contribuir i ha demanat a aquest milió de catalans d'origen andalús que "no ajudin a trencar llaços amb Andalusia i amb Espanya, i que contribueixin a fer possible que seguim sumant i no restant, i que ho fem des de la concòrdia".

"Podem i és el nostre deure entre tots, especialment des de la societat civil catalana, donar una lliçó de valentia, una lliçó que som a l'Europa, Espanya i Catalunya del segle XXI i que això es fa des de la integració, sumant i no restant", ha afegit Moreno.

S'ha mostrat convençut que els ciutadans catalans "que sempre han fet gala de serenitat actuaran en conseqüència el pròxim 27 de setembre" i ha demanat a aquest milió de catalans d'origen andalús "que també posin serenitat, estabilitat i seny en aquesta situació".

Després d'indicar que Catalunya viu un moment decisiu per al seu futur i també per al futur del nostre país, Moreno ha acusat el president de Catalunya, Artur Mas, d'haver portat el conjunt de la societat catalana a una situació "absolutament absurda, estèril i de confrontació amb un objectiu que ningú pot entendre".

Segons la seva opinió, Mas ha demostrat la seva "incapacitat total" per gestionar els interessos que preocupen els catalans com són la feina, l'economia o el benestar en el seu conjunt i ha realitzat una "permanent fugida cap endavant buscant la sortida que suposa una suposada independència en ple segle XXI".

Contingut patrocinat