Actualitzat 17/12/2013 21:36

PP i C's demanen una Junta de Portaveus extraordinària després de la discussió amb De Gispert

Artur Mas y N.De Gispert, en el Parlament
EUROPA PRESS

BARCELONA 11 oct. (EUROPA PRESS) -

PP i C's demanaran aquest divendres una Junta de Portaveus extraordinària per tractar l'agra discussió de dijous amb la presidenta del Parlament, Núria de Gispert, i que va acabar amb la sortida dels diputats de totes dues formacions de la Cambra catalana.

Segons un comunicat, el president del partit, Albert Rivera, ha justificat la decisió d'abandonar el plenari com a gest de "protesta per l'intent de De Gispert de censurar el que CiU i ERC no volen sentir i per la criminalització que s'està fent de la manifestació del 12 d'octubre".

Des del PP català, la seva presidenta, Alicia Sánchez Camacho, ja ha avançat que demanaran la substitució de De Gispert si no es disculpa amb la seva formació, C's i amb els milers de votants de totes dues formacions.

Contingut patrocinat