Actualitzat 20/12/2018 13:46

El PP critica Sánchez per rebre Torra "amb honors d'estat" i de voler una foto "per quedar-se a La Moncloa"


Eduardo Parra - Europa Press

MADRID, 20 Dic. (EUROPA PRESS) -

La portaveu del Grup Popular al Congrés, Dolors Montserrat, ha criticat aquest dijous el president del Govern espanyol, Pedro Sánchez, per rebre el president de la Generalitat de Catalunya, Quim Torra, "amb honors d'estat", com si fos el president d'un altre país, i tot per voler una foto que li permeti aprovar els pressupostos del 2019 i "quedar-se a La Moncloa".

"El 'sanchisme' ha abandonat del tot el constitucionalisme perquè està pactant amb els independentistes, aquells que utilitzaran els pressupostos per trencar Espanya", ha asseverat Montserrat als passadissos de la Cambra baixa.

CATALUNYA "PRESONERA" DELS CDR

La dirigent popular ha qualificat d'"humiliant" i "indignant" la "minicimera" que Sánchez ha convocat per reunir-se amb Torra, "l'agitador número u dels CDR", els mateixos que tenen "presonera" Catalunya per la "por" a què pugui passar aquest divendres a Barcelona, on el president ha traslladat el Consell de Ministres.

Montserrat considera que la trobada d'aquest dijous entre Sánchez i Torra hauria de servir exclusivament perquè el cap de l'Executiu central trenqués amb l'independentisme i entregués al president el requeriment previ a l'aplicació de l'article 155 de la Constitució.

ÉS NECESSARI UN ALTRE 155

Segons ha recordat, Sánchez i Torra ja es van reunir el passat mes de juny a Madrid i "no va servir de res", és a dir, "Torra no ha tornat als valors constitucionals i no defensen els interessos de tots i cadascun dels catalans". "Al contrari, s'ha posat davant de la kale borroka i els CDR aquests mesos", ha postil·lat.

Per aquest motiu, ha insistit en la necessitat que el president apliqui un altre 155 perquè Catalunya torni "a la legalitat, la convivència i la normalitat" i perquè els seus ciutadans deixin de tenir "por" de la "amenaça constant" dels CDR.

Contingut patrocinat