Actualitzat 17/12/2013 21:40

PP i CiU ajornen per segona vegada noves compareixences sobre Método 3 al Parlament

Sede central de Método 3
EUROPA PRESS

BARCELONA 16 oct. (EUROPA PRESS) -

La Comissió d'Assumptes Institucionals del Parlament ha ajornat aquest dimecres per segona vegada les votacions de noves compareixences sobre el cas Método 3, després que CiU i PP hagin retirat de l'ordre del dia les 15 peticions de compareixença que tenien registrades.

El 2 d'octubre CiU i PP ja van retirar la seva petició al·legant que no demanarien noves compareixences fins que no acudissin a la Cambra catalana a donar explicacions sobre la trama d'espionatge l'exsecretari d'Organització del PSC, José Zaragoza, i la líder del PP català, Alicia Sánchez-Camacho.

L'ordre del dia de la comissió per a aquest dimecres preveia la votació de 15 compareixences --14 demanades pel PP català i una per CiU--, però totes han estat posposades després que CiU hagi retirat de l'ordre del dia la seva proposta perquè acudís a la Cambra el primer secretari del PSC, Pere Navarro.

Tal com ja va fer el 2 d'octubre, el PP --que reclamava la compareixença de, entre d'altres, la vicepresidenta de la Generalitat, Joana Ortega, i els consellers de Justícia i d'Empresa, Germà Gordó i Felip Puig-- ha decidit ajornar també les seves peticions perquè coincideixin el mateix dia en què es votin les propostes de CiU.

Així, queden paralitzades noves compareixences fins que acudeixin al Parlament Zaragoza i Camacho, que, segons han explicat fonts de la comissió, encara no han estat citats oficialment.

Contingut patrocinat