David Zorrakino - Europa Press - Arxiu
BARCELONA 15 juny (EUROPA PRESS) -
El PP de Catalunya convocar durant els prxims mesos congressos provincials, amb els quals pretén reforar la seva implantació territorial i prioritzar la preparació de les eleccions municipals i les generals, previstes per al maig i la tardor del 2023, respectivament.
Amb aquesta previsió, la formació liderada per Alejandro Fernández pretén donar un impuls a les estructures territorials per "abordar el prxim cicle electoral amb unes garanties d'xit més elevades", ha destacat el partit en un comunicat aquest dimecres.
Ha detallat que les juntes provincials seran els rgans que decideixin les dates dels congressos, comenant per Barcelona i Lleida, mentre que a Tarragona i Girona "continuaran treballant, com estan fent, a seguir ampliant les estructures territorials corresponents".