Publicat 20/11/2023 12:21

PortAventura World tanca la campanya de Halloween amb 650.000 visites

Archivo - Un dels espectacles de la campanya de Halloween de PortAventura World
PORTAVENTURA WORLD - Archivo

El resort posa en valor la sostenibilitat de la campanya

TARRAGONA, 20 nov. (EUROPA PRESS) -

PortAventura World ha tancat la seva 23a campanya de Halloween amb 650.000 visites, un 80% d'ocupació hotelera i "el nombre més gran de passatges i espectacles de la seva histria", ha explicat en un comunicat aquest dilluns.

La campanya d'aquest any ha durat 51 dies i forma part de l'aposta del resort per desestacionalitzar el turisme a la zona, i ha comptat amb 220 actors que han fet més de 2.500 hores d'espectacles.

El director general de l'empresa, David García, ha explicat que ha estat un "any rcord en termes d'ingressos i satisfacció del client" i ha recordat que ha estat la temporada de Halloween més llarga fins ara.

García ha posat en valor les innovacions de la campanya, com la nova 'scare zone', i ha agrat la feina dels empleats del complex.

SOSTENIBILITAT

PortAventura World ha recordat que la campanya de Halloween s'ha celebrat "en clau sostenible" i que, per exemple, les 15.000 carabasses que van decorar el parc s'han convertit en aliment per a bestiar de granges de la zona.

Ha explicat que es tracta d'un producte "de proximitat i quilmetre zero, conreat a prop del resort" i que ha perms dinamitzar l'economia local.

A més, ha assenyalat que PortAventura Dreams també va impulsar activitats de Halloween per a nens, com tallers de maquillatge.




www.aldia.cat és el portal d'actualitat i notícies de l'Agència Europa Press en català.
© 2024 Europa Press. És prohibit de distribuir i difondre tots o part dels continguts d'aquesta pàgina web sense consentiment previ i exprés