El resort posa en valor la sostenibilitat de la campanya
TARRAGONA, 20 nov. (EUROPA PRESS) -
PortAventura World ha tancat la seva 23a campanya de Halloween amb 650.000 visites, un 80% d'ocupació hotelera i "el nombre més gran de passatges i espectacles de la seva història", ha explicat en un comunicat aquest dilluns.
La campanya d'aquest any ha durat 51 dies i forma part de l'aposta del resort per desestacionalitzar el turisme a la zona, i ha comptat amb 220 actors que han fet més de 2.500 hores d'espectacles.
El director general de l'empresa, David García, ha explicat que ha estat un "any rècord en termes d'ingressos i satisfacció del client" i ha recordat que ha estat la temporada de Halloween més llarga fins ara.
García ha posat en valor les innovacions de la campanya, com la nova 'scare zone', i ha agraït la feina dels empleats del complex.
SOSTENIBILITAT
PortAventura World ha recordat que la campanya de Halloween s'ha celebrat "en clau sostenible" i que, per exemple, les 15.000 carabasses que van decorar el parc s'han convertit en aliment per a bestiar de granges de la zona.
Ha explicat que es tracta d'un producte "de proximitat i quilòmetre zero, conreat a prop del resort" i que ha permès dinamitzar l'economia local.
A més, ha assenyalat que PortAventura Dreams també va impulsar activitats de Halloween per a nens, com tallers de maquillatge.