El parc temàtic ha estrenat la nova temporada aquest divendres
TARRAGONA, 23 març (EUROPA PRESS) -
PortAventura World preveu seguir creixent i superar els cinc milions de visites en 2018, temporada que ha inaugurat aquest divendres amb un espectacle i desfilada de benvinguda amb moltes cares conegudes.
El parc temàtic i resort ha detallat que el 2017 va incrementar el nombre de visitants en un 19%, la qual cosa li va permetre aconseguir un total de 4,7 milions de visites.
El mercat nacional va créixer un 19%, mentre que el mercat internacional es va incrementar un 21%, segons ha informat en un comunicat.
Per PortAventura World aquest creixement es deu gràcies a "l'èxit" de l'obertura del tercer parc de l'equipament lúdic, el Ferrari Land, que se suma al de Port Aventura i al de Carib Aquatic Park.
Així mateix, ha destacat el pes dels mercats internacionals en quan al total de 'roomnighs', que va seguir en ascens fins a aconseguir el 52% del total.
CONGRESSOS I ESDEVENIMENTS
La companyia també ha subratllat les xifres obtingudes als congressos, convencions i esdeveniments corporatius organitzats als diferents parcs --agrupats en la divisió 'Business&Events'-- i que han registrat 259 esdeveniments amb 69.000 participants.
Empreses com a Seat, Nike, HP, Softwareone, els laboratoris Abbot o Nestlé van escollir PortAventura World com a lloc en el qual celebrar els seus esdeveniments corporatius durant 2017.