Actualitzat 18/03/2015 13:13

PortAventura vol superar els 4 milions de visitants i que el 40% siguin internacionals

El tobogan más alto de Europa en el parque acuático de PortAventura
Foto: PORTAVENTURA (GEMMA MIRALDA)

El 7 de maig es col·locarà la primera pedra de l'espai 'Ferrari Land', previst per al 2016

   BARCELONA, 18 Mar. (EUROPA PRESS) -

   PortAventura s'ha marcat com a objectiu aquest any superar els quatre milions de visitants i que el 40% vingui d'altres països, coincidint amb el seu XX aniversari.

   En roda de premsa aquest dimecres, el director de PortAventura Resort, Luis Hérault, ha explicat que la inversió en publicitat serà de 14 milions d'euros, "amb una forta presència en línia", i estarà molt centrada a l'Espanya i França per compensar la caiguda del mercat rus per les sancions econòmiques imposades al país, que va representar el 10% de visitants el 2014.

   Hérault ha assegurat que encara hi ha marge de creixement en aquests dos mercats, i que l'estratègia per pal·liar la baixada de visitants russos --que espera que sigui temporal-- serà aprofundir en aquests mercats i arribar a altres nacionalitats.

   Com a novetat d'aquest any, PortAventura ha invertit 10 milions en la transformació de la Mansió de Lucy per convertir-la en el primer hotel 5 estrelles del Resort --que tindrà 29 habitacions i obrirà el 4 d'abril--, així com en l'ampliació d'un nou edifici temàtic de 78 habitacions, l'Edifici Callaghan, que estarà disponible al juliol.

   També ha renovat el seu acord amb el Circ del Sol per cinc anys, que farà un nou espectacle aquest estiu.

   El director general ha anunciat que les obres del projecte 'Ferrari Land' començaran el 7 de maig, quan es concretaran els detalls, com si s'integrarà a PortAventura o serà un parc a part.

   El projecte, l'obertura del qual es preveu a final del 2016 o principis del 2017, suposarà una inversió total de més de 100 milions d'euros i ocuparà una superfície de 75.000 metres quadrats.

   Amb motiu del seu XX aniversari, PortAventura donarà un caràcter festiu a les seves àrees temàtiques i ha renovat els seus espectacles per a aquesta temporada, que comença el 21 de març.

BCN WORLD

   Hérault s'ha mostrat optimista respecte a l'evolució del macrocomplex turístic BCN World, malgrat el pas enrere de Veremonte, i ha destacat que serà positiu per a PortAventura perquè es troba a l'"epicentre del projecte".

   Ha assenyalat que, en aquests 20 anys, l'espai ha passat de ser un parc temàtic a un complex de vacances, i que la seva estratègia és aprofundir en aquest aspecte, cosa que ja perceben el 30% dels seus clients.




www.aldia.cat és el portal d'actualitat i notícies de l'Agència Europa Press en català.
© 2024 Europa Press. És prohibit de distribuir i difondre tots o part dels continguts d'aquesta pàgina web sense consentiment previ i exprés