Actualitzat 17/12/2013 21:42

PortAventura té prioritat inversora als hotels de BCN World però decidirà més endavant

La Atracción Shambhala De Port Aventura
PORTAVENTURA

SALOU (TARRAGONA), 16 (EUROPA PRESS)

L'acord anunciat aquest dimecres entre PortAventura i BCN World a l'àmbit hoteler és ara com ara una opció de prioritat del parc temàtic quan es construeixin hotels de perfil familiar al macrocomplex, però decidirà quines inversions emprèn més endavant, a mesura que es concreti el projecte, han detallat a Europa Press fonts de Port Aventura.

Les inversions aniran a càrrec de PortAventura, no d'Investindustrial --propietari del parc temàtic--, i poden concretar-se ja en la primera fase de BCN World la posada en marxa de la qual està prevista per a estiu de 2016 --amb el començament de les obres la primera meitat del 2014--, o més endavant, ja que "encara no hi ha res definit", excepte que el màxim d'inversió serà de la meitat del total de places hoteleres, és a dir, 3.000 de 6.000.

Actualment, PortAventura té quatre hotels en el seu complex, l'últim dels quals data del 2009 i va suposar una inversió de 60 milions d'euros, han recordat les mateixes fonts, referint-se a l'establiment hoteler Gold River.

Contingut patrocinat