Actualitzat 30/01/2014 12:01

PortAventura defensa BCN World per potenciar el turisme familiar i de qualitat

El tobogan más alto de Europa en el parque acuático de PortAventura
Foto: PORTAVENTURA (GEMMA MIRALDA)

BARCELONA, 30 (EUROPA PRESS)

El director general de PortAventura, Fernando Aldecoa, ha defensat aquest dijous que el macrocomplex de turisme, oci i joc BCN World que preveu construir-se al costat del parc temàtic contribuirà a atreure encara més turisme familiar i de qualitat a la zona, seguint el model actual.

   A la comissió d'Economia del Parlament per tractar la modificació de la llei 2/1989 sobre centres recreatius turístics i d'establiment de normes en matèria de tributació, comerç i joc, ha afirmat que "el model no està esgotat, hi ha moltes possibilitats pendents de posar en pràctica i ser desenvolupades".

   "PortAventura veu BCN World com a oportunitat de consolidar el model de turisme familiar i de qualitat, que ve desenvolupant des de fa anys, per convertir el centre recreatiu turístic en un resort internacional de primer nivell", ha sostingut.

   En aquesta línia, ha mostrat el seu suport a nous inversors sempre que els seus projectes segueixin el model de turisme respectuós amb el medi ambient, turisme familiar i de qualitat i manteniment del nivell paisatgístic actual, amb un conjunt harmònic respectuós amb l'entorn.

   Ha mostrat el seu "profund convenciment que la implantació de nous projectes suposarà un impuls als actuals i al conjunt del territori", com ha fet PortAventura des que va obrir el 1995.

   Ha assenyalat que el resort existeix i ha estat d'èxit gràcies a la col·laboració públic-privada, i és el principal generador d'ocupació de la zona, amb 3.000 llocs de treball directes i més de 5.000 indirectes, i alhora té una fundació --des del 2010--: "Per tornar a la societat el que ens ha donat".

   Ha augurat que BCN World atraurà nous visitants i nous inversors, i que el centre de convencions de PortAventura servirà per complementar l'oferta amb públic també de qualitat.

   "Estem al camí de situar la Costa Daurada entre les principals destinacions turístics de qualitat d'Europa i del món", amb PortAventura i BCN World com a ofertes compatibles i complementàries, ha dit.

   Després d'invertir més de 1.000 milions des dels seus inicis, PortAventura té actualment un parc d'atraccions, un parc aquàtic, quatre hotels --més un estacionament d'autocaravanes-- i un centre de convencions, preveu seguir creixent com a complex i a més participarà a BCN World amb hotels de perfil familiar.




www.aldia.cat és el portal d'actualitat i notícies de l'Agència Europa Press en català.
© 2024 Europa Press. És prohibit de distribuir i difondre tots o part dels continguts d'aquesta pàgina web sense consentiment previ i exprés