Publicat 08/07/2015 15:45

El Port de Tarragona rep un 8 en la satisfacció dels seus clients

Presentación del Estudio de Satisfacción del Puerto de Tarragona
PUERTO DE TARRAGONA

TARRAGONA, 8 jul. (EUROPA PRESS) -

El Port de Tarragona ha obtingut un 7,99 sobre 10 en el grau de satisfacció dels seus usuaris i clients, fet que suposa una millora respecte al 7,81 que va obtenir en l'estudi del 2012, ha informat aquest dimecres en un comunicat.

El president del Port de Tarragona, Josep Andreu, s'ha mostrat satisfet amb els resultats, i ha agraït a la plantilla de la comunitat portuària la seva accessibilitat i proximitat, un dels aspectes més ben valorats.

Els serveis que han rebut una valoració superior al 8 són el practicatge, el remolc, l'amarratge, el servei d'estiba, el duaner i el Punt d'Inspecció Fronterera (PIF).

La mostra s'ha basat en enquestes a 222 empreses, i engloba administracions, transportistes, concessionaris, consignataris, clients finals, agents de duanes, estibadors, capitans d'embarcacions i prestadors de serveis.

El mesurament de la satisfacció dels clients del Port de Tarragona és un element indispensable en el Sistema de Gestió de la Qualitat de l'Autoritat Portuària, basada en la norma ISO 9001.




www.aldia.cat és el portal d'actualitat i notícies de l'Agència Europa Press en català.
© 2024 Europa Press. És prohibit de distribuir i difondre tots o part dels continguts d'aquesta pàgina web sense consentiment previ i exprés