Publicat 02/06/2026 12:29

El Port de Tarragona presenta a SIL 2026 la seva estratègia de consolidació com a "node logístic"

El Port de Tarragona a SIL 2026
PORT TARRAGONA

TARRAGONA 2 juny (EUROPA PRESS) -

El Port de Tarragona participarà en el Saló Internacional de la Logística (SIL) 2026, del 3 al 5 de juny al recinte Montjuïc de Fira de Barcelona, amb un estand propi on presentarà les novetats i estratègies per consolidar-se com a "node logístic de referència a Europa".

El Port explicarà per què la seva aposta per la intermodalitat i la seva connectivitat el converteixen en una "ròtula entre la façana mediterrània, l'interior peninsular i el continent europeu", informa en un comunicat aquest dimarts.

En el marc de l'esdeveniment, el Port ha programat un acte per a la constitució del grup de treball Tarragona-Lleida del Barcelona Centre Logístic (BCL), una nova iniciativa de col·laboració territorial orientada a reforçar la competitivitat logística, i un acte de presentació del projecte impulsat per Cosco i PTP vinculat a la futura terminal polivalent del Moll d'Andalusia.

Contador

Contingut patrocinat