Publicat 03/10/2022 12:17

El Port de Tarragona declara el vaixell Elbeik en estat d'abandonament i se subhastar

Archivo - El vaixell Elbeik al Port de Tarragona
PORT DE TARRAGONA - Arxiu

TARRAGONA 3 oct. (EUROPA PRESS) -

El Port de Tarragona ha declarat en estat d'abandonament el vaixell Elbeik després d'incendiar-se el 6 d'agost del 2021 en aigües del port i ara es vendr en una subhasta pública.

És un vaixell de carregament d'animals que navegava amb bandera del Togo i que est atracat a la prolongació del dic de Llevant des que es va incendiar, ha explicat el Port aquest dilluns en un comunicat.

Se subhastar i es pagaran els crdits generats per les taxes i tarifes porturies, a més de totes les despeses del procediment.

L'expedient administratiu d'abandonament es va obrir al maig, es va publicar en el Butlletí Oficial de l'Estat del 17 de maig, i el consell d'administració del port va declarar l'abandonament del vaixell el 28 de setembre.

En el moment de l'incendi l'embarcació no duia carregament i els 18 tripulants van ser rescatats.

Contingut patrocinat