Publicat 30/06/2020 11:40

El Port de Tarragona celebrarà el Dia Mundial d'Ajudes a la Navegació il·luminant els seus fars

Far de la Banya, un dels fars que administra Port de Tarragona.
PORT DE TARRAGONA

TARRAGONA 30 juny (EUROPA PRESS) -

El Port de Tarragona celebrar l'1 de juliol el Dia Mundial de les Ajudes a la Navegació encenent a les 12.00 hores els fars de Sant Carles de la Rpita, de Salou i de Torredembarra (Tarragona), tres dels sis fars que el Port gestiona a la costa tarragonina.

El Port de Tarragona ha explicat aquest dimarts en un comunicat que la importncia d'aquest dia és reconixer a través de les xarxes socials i dels mitjans els equips de navegació que permeten un trnsit marítim segur, especialment el paper que han jugat durant la pandmia, a l'hora de mantenir les cadenes de subministrament.

Les ajudes a la navegació inclouen sistemes visuals, acústics i radioelctrics que permeten un posicionament precís de les embarcacions i dels perills prxims, i que s'estableixin rutes eficients i segures.