TARRAGONA, 12 març (EUROPA PRESS) -
La directora comercial i de desenvolupament de negoci del Port de Tarragona, Genoveva Climent, s'ha reunit aquest dijous amb la comunitat portuària per promocionar les instal·lacions portuàries i ampliar-ne la posició estratègica.
Segons ha informat Port de Tarragona en un comunicat, Climent ha definit les principals línies estratègiques de creixement, com la projecció internacional, la sostenibilitat, les infraestructures i la diversificació dels tràfics, entre altres.
Climent ha posat de relleu que aquesta acció comercial està basada en valors com "el compromís, la confiança, la comunicació, la coordinació i la complementarietat" entre el port i la comunitat portuària per aconseguir de manera conjunta els objectius.
Entre els objectius destaquen la captació i consolidació de nous tràfics i la internacionalització del port i, per aconseguir-los, participaran en fires i esdeveniments del sector a escala internacional i es consolidarà la seva presència a l'àmbit europeu i internacional.
Les accions preveuran el disseny i la producció de material promocional propi, el disseny d'un pla de màrqueting i compartir el 'know how'.