Schwartz-Hautmont exporta 1.850 tones d'acer amb destinació als Estats Units
TARRAGONA, 24 febr. (EUROPA PRESS) -
El Port de Tarragona avança en el 'Proyecto Cargo' --peces de grans dimensions per a equips de fàbrica o components que necessiten muntatge en l'embarcació-- com a estratègia de creixement i de diversificació de tràfics aquest any.
Per a això, ha desenvolupat infraestructures especialitzades, com rampes de càrrega rodada, ha millorat l'accessibilitat via terrestre i ferroviària, i ha posat a disposició del client serveis d'estiba més eficients, segons ha informat aquest dilluns en un comunicat.
En el marc d'aquesta estratègia, l'empresa Schwartz-Hautmont Construcciones Metálicas, ubicada al moll d'Aragó, ha exportat una càrrega de 1.850 tones d'acer des del port a una refineria dels Estats Units, i amb aquesta operació l'enclavament portuari tarragoní puja a 2.320 tones en el 'Proyecto Cargo' manipulades el febrer.
L'embarcació encarregada de transportar aquesta càrrega és Fairpartner, consignada per Euroports Ibèrica TPS, amb una eslora de 143 metres i sis de calat, i navega sota la bandera dels Països Baixos.
Schwartz-Hautmont va fer diverses operatives de càrregues de grans dimensions l'any passat, quan va construir i exportar 40 vagons de plataformes de tren des del port amb destinació a Bolívia, i la càrrega de 1.571 tones de grans estructures d'acer, també amb destí Bolívia.