GIRONA, 6 maig (EUROPA PRESS) -
El port de Roses (Girona) ha previst una "molt bona temporada" de creuers aquest any, ja que calcula que rebrà 9.500 passatgers i hi haurà 13 escales, la qual cosa suposa multiplicar quatre vegades el nombre de passatgers i tres vegades les escales de l'any anterior.
En un comunicat aquest diumenge, la Conselleria de Territori i Sostenibilitat de la Generalitat ha destacat que aquestes xifres "afermen el posicionament de la instal·lació portuària i la seva destinació dins de la indústria crucerística".
La previsió és que l'afluència més gran dels creuers sigui durant els mesos d'octubre, setembre i juliol, el 60% de les línies de creuer que visitaran el port de Roses aquesta temporada seran de luxe i també s'estrenaran les companyies nord-americanes Oceania i Cristall.