BARCELONA 6 març (EUROPA PRESS) -
El Port de Barcelona ha presentat aquest dimarts a la fira Seatrade Cruise Global, que se celebra a Florida (els Estats Units), la seva aposta per la sostenibilitat, el medi ambient i la innovació com a eixos estratègics per al desenvolupament de l'activitat crucerística.
Així mateix, la delegació de l'enclavament portuari a la fira ha posat en valor els 2,71 milions de creueristes (+1,1%) i les 778 escales que es van registrar el 2017, ha informat en un comunicat.
De cara a aquest 2018, el Port de Barcelona preveu rebre un total de 800 escales, i contempla un lleuger increment de passatgers, que estarà determinat pel nivell d'ocupació de les embarcacions de creuer.
A més, aquest any deu embarcacions escalaran per primera vegada en el Port de Barcelona: Symphony of the Siguis, Carnival Horizon, Seabourn Ovation, MSC Seaview, Viking Spirit, Celestial Olimpya, Sapphire Princess, TUI Explorer, Celebrity Eclipse i Le Laperouse.
D'aquestes, les cinc primeres són naus d'última generació que acaben d'entrar en servei o que ho faran en els propers mesos.