Actualitzat 17/12/2013 21:26

El Port de Barcelona patrocina els seus serveis davant de 1.000 transitaris en la Sino Conference

A la derecha: M.Galán (Puerto de Barcelona)
PUERTO DE BARCELONA

BARCELONA 2 oct. (EUROPA PRESS) -

El Port de Barcelona ha assistit a la XX Edició de la Sino International Freight Forwarders Conference, on ha promocionat els seus serveis davant de més de 1.000 transitaris de les principals empreses xineses, índies, americanes i europees, ha informat aquest dimecres en un comunicat.

La trobada, celebrada a la ciutat xinesa de Xiamen, ha estat organitzada per la China International Freight Forwarders Association (CIFA) amb la col·laboració de WCA Family of Logistic Networks (WCAF).

El cap de Promoció de la Comunitat Portuària de Barcelona, Manuel Galán, va participar a la sessió plenària, on va fer una presentació dels serveis del port de Barcelona, i en aquesta sessió també van intervenir el vicealcalde de Xiamen, Kang Tao; el vicepresident de Cifa, Liu Xue, i el president de la WCAF, David Yokeum.

El Port de Barcelona, que patrocina des del 2009 la Sino International Freight Forwarders Conference, són les úniques instal·lacions del món que assisteixen a aquests encontres internacionals de transitaris durant els últims anys.

La capital catalana va acollir per segona vegada la trobada europea que organitza la Cifa, la Sino European Conference, entre el 20 i el 23 de juny del 2013, i Barcelona tornarà a ser la seu de la conferència el 2015 i 2018.

Contingut patrocinat