Actualitzat 28/11/2018 18:01

El Port de Barcelona licita construir una mota de tancament al Moll Prat per 4,4 milions

Port de Barcelona
PORT DE BARCELONA - Arxiu

BARCELONA 28 nov. (EUROPA PRESS) -

El Port de Barcelona ha licitat per 4,4 milions la construcció d'una mota de delimitació de la superfície d'esplanada associada a la fase 3 del Moll Prat, on se situa la terminal de contenidors Best, d'Hutchison Port Holdings.

Segons ha informat l'enclavament portuari aquest dimecres en un comunicat, aquestes obres compten amb un termini de sis mesos i permetran tancar un recinte per obtenir noves esplanades en fases posteriors.

Així, la construcció de la mota té com a objectiu generar un recinte tancat que permeti, en fases posteriors, l'obtenció de noves esplanades, tenint en compte que la concessió de Best preveu l'opció d'ampliar la seva instal·lació en la fase 3.

Així mateix, la companyia Rubatec s'ha adjudicat els treballs d'obra civil i auxiliars de manteniment del Port de Barcelona per 1,3 milions d'euros a l'any, i el contracte d'una durada de dos anys prorrogable a un més.

Finalment, el consell d'administració del Port de Barcelona també ha aprovat el plec de prescripcions per al servei de recepció de residus generats per les embarcacions.

El contingut d'aquesta notícia està elaborat en col·laboració amb l'Ajuntament de Barcelona

Ajuntament de Barcelona

Contingut patrocinat


Barcelona Economies



Contingut elaborat amb la col·laboració de l'Ajuntament de Barcelona