Publicat 29/07/2025 15:30

El Port de Barcelona explora el futur del port-ciutat amb el Port de Tànger (Marroc)

Les delegacions dels dos ports-ciutat
PORT DE BARCELONA

BARCELONA 29 jul. (EUROPA PRESS) -

Una delegació del Port Vell del Port de Barcelona va visitar la setmana passada el Port de Tànger-Ville (Marroc) en una trobada que va servir per explorar el futur del port-ciutat, informa l'enclavament barceloní en un comunicat aquest dimarts.

La delegació va estar liderada pel director del Port Vell, David Pino; la secretària general, Àngels Rodrigo; el director de Marina Port Vell, Ignacio Arroz, i el CEO de World Trade Center Barcelona (WTC), Carles Anglada, entre d'altres.

En concret, van abordar el paper d'aquestes àrees en la dinamització econòmica i el desenvolupament local i regional, a més dels principals reptes als quals s'enfronten aquests antics ports oberts al públic.

Els directius del port marroquí van presentar el seu pla estratègic 2026-2030, que té l'objectiu d'enfortir la imatge de Tànger com a destinació turística i millorar el rendiment del port-ciutat.

El Port de Barcelona també va presentar el pla estratègic 2025-2030, que vol consolidar la seva posició com un "port ciutadà diversificat, innovador i sostenible i que actuï com a dinamitzador social del territori i potenciï el seu impacte econòmic".

Contador