BARCELONA 16 des. (EUROPA PRESS) -
El Port de Barcelona avana en els treballs de demolició de l'edifici Cinesa del moll d'Espanya i est previst que acabin al febrer, segons un comunicat de la infraestructura aquest divendres.
Les obres van arrencar a l'octubre i fins ara s'ha dut a terme la retirada del mobiliari existent a l'interior de l'edifici, la reducció manual de bona part de la coberta superior i s'han retirat els voladissos.
La setmana passada es va engegar la demolició de l'edifici amb mitjans mecnics, que van comenar per la faana del moll d'Espanya i continuaran fins al final de l'enderrocament.
Aquestes obres són una de les actuacions previstes en el planejament del Port de Barcelona i s'han accelerat amb els preparatius de la Copa Amrica 2024, ja que una de les bases s'ha de situar en aquest espai.
No obstant aix, l'actuació estava inclosa en la remodelació de la zona prevista amb anterioritat i l'espai ser públic un cop acabada la competició.