Publicat 10/04/2014 13:10

PopPlaces preveu mitjançar en 700 lloguers d'espais per dies a Espanya aquest any

BARCELONA, 10 abr. (EUROPA PRESS) -

El portal en línia PopPlaces preveu mitjançar en 700 lloguers d'espais per dies aquest any a Espanya, començant per Barcelona i Madrid, i internacionalitzar la seva activitat a Europa i l'Amèrica Llatina a finals del 2015 amb l'objectiu de convertir-se en "líder mundial" de l'arrendament de locals efímers.

La consellera delegada de l'empresa, Karen Prats, i cofundadora al costat de David Pérez, ha explicat aquest dijous a Europa Press que els propietaris dels locals pengen al seu web les imatges i característiques de l'espai, els dies disponibles per a l'arrendament i el preu, i que la companyia cobra un 15% de comissió al propietari i un 5% a l'usuari final.

El lloguer mitjà és d'una setmana a uns 300 euros diaris, i la companyia va segellar un acord amb la filial de Catalana Occident Plus Ultra per assegurar l'espai, sigui quina sigui la localització i la durada de l'arrendament: "Ens dirigim a qualsevol empresa, gran o petita, incloses les de comerç electrònic que volen posicionar-se de manera física".

L'empresa, que té 16 persones contractades i és a l'acceleradora de negocis Connector, preveu traslladar-se pròximament al viver d'empreses de Barcelona Activa, on va néixer amb un capital inicial de 60.000 euros aportat pels fundadors.

Prats ha explicat que han emprès una ronda de finançament per captar 80.000 euros, i que en preveuen una altra per aconseguir-ne 200.000 d'aquí a uns mesos, amb la finalitat d'impulsar el creixement d'una empresa que els seus fundadors van idear quan muntaven botigues físiques efímeres, conegudes com a 'pop ups'.




www.aldia.cat és el portal d'actualitat i notícies de l'Agència Europa Press en català.
© 2024 Europa Press. És prohibit de distribuir i difondre tots o part dels continguts d'aquesta pàgina web sense consentiment previ i exprés