Publicat 15/03/2018 15:24

La Policia Portuària de Barcelona se solidaritza amb nens de l'Associació Somriures

Acte de l'Associació Somriures amb el Port de Barcelona
PUERTO DE BARCELONA

BARCELONA 15 març (EUROPA PRESS) -

La Policia Portuària del Port de Barcelona i l'Associació Somriures han organitzat per a aquest dissabte una trobada solidària per a nens i els seus familiars, especialment dirigit a aquells afectats per malalties greus o amb risc d'exclusió social.

L'objectiu d'aquesta trobada és que els més petits puguin conèixer de primera mà el treball que fan les diferents forces i cossos de seguretat i d'emergències a través d'activitats, tallers i exhibicions, ha informat el Port en un comunicat aquest dijous.

En concret, participaran representants dels Mossos d'Esquadra, Guàrdia Urbana de Barcelona, Bombers de la Generalitat i de Barcelona, Agents Rurals, Servei d'Emergències Mèdiques (SEM), Guàrdia Civil, Policia Nacional i Forces Armades, entre d'altres.

Contingut patrocinat