Actualitzat 06/09/2018 12:21

Podem qualifica Rivera d'"incendiari" i l'acusa de "liderar bandes d'encaputxats" a Catalunya

Junta de Portaveus del Congrés dels Diputats
Oscar del Pozo - Europa Press

MADRID 6 set. (EUROPA PRESS) -

La portaveu adjunta d'Units Podem, Ione Belarra, ha acusat el president de Ciutadans, Albert Rivera, de ser "incendiari" i de "liderar bandes d'encaputxats" a Catalunya en el conflicte dels llaços grocs.

En una entrevista a Radiocable, recollida per Europa Press, Belarra ha criticat el que considera una actitud "incendiària" dels líders de Ciutadans, Albert Rivera, i el PP, Pablo Casado, i, en particular, ha acusat el dirigent 'taronja' de "liderar bandes d'encaputxats", després que instés a retirar símbols independentistes i personalment participés en una campanya la setmana passada.

"Crec que estar liderant bandes d'encaputxats com fa Albert (Rivera) és una irresponsabilitat", ha afirmat Belarra, que, alhora, ha aplaudit el posicionament del PSOE que considera una "rectificació" sobre la seva estratègia política a Catalunya.

La diputada 'lila' ha recordat que l'any passat el PSOE va donar suport a l'aplicació de l'article 155 de la Constitució a Catalunya i ara ha adoptat "el camí del diàleg", una línia que, ha dit, sempre ha defensat Podem.

Contingut patrocinat