Actualitzat 14/02/2017 19:10

El ple de la setmana que ve debatrà l'admissió a tràmit de tres noves lleis

Ple del Parlament
EUROPA PRESS

BARCELONA 14 febr. (EUROPA PRESS) -

El ple del Parlament que se celebrarà el dimecres 22 i el dijous 23 de febrer debatrà l'admissió a tràmit de tres noves lleis, segons ha acordat aquest dimarts la Mesa i la Junta de Portaveus de la Cambra catalana.

En un comunicat, el Parlament ha informat que seran el projecte de llei de mesures urgents en matèria de contractació pública; una proposició de llei de Cs sobre coordinació de la farmàcia assistencial, i una de SíQueEsPot per presentar una iniciativa al Congrés de reforma de la llei de finançament de partits i del codi penal.

A més, l'ordre del dia també inclou la sessió de control al Govern i al president de la Generalitat, Carles Puigdemont; les interpel·lacions a l'Executiu català, i el debat i votació de set mocions.

Contingut patrocinat