Publicat 07/02/2019 17:47

La plantilla del Real Club de Polo de Barcelona iniciar una vaga el proper 16 de febrer

BARCELONA 7 febr. (EUROPA PRESS) -

La plantilla del Real Club de Polo de Barcelona iniciar una vaga el proper 16 de febrer, en la qual es preveuen diverses mobilitzacions i parades parcials que acabaran el 24 de febrer, després que finalitzi el conveni d'empresa.

El comit d'empresa de la institució esportiva, que representa centenars de treballadors, ha decidit convocar la vaga després de no haver arribat a cap acord amb la direcció de l'empresa durant la negociació d'un nou conveni, ha informat CCOO de Catalunya aquest dijous en un comunicat.

El sindicat assegura que la decisió de la direcció de fer caure el conveni d'empresa i aplicar des de l'1 de febrer el conveni sectorial d'installacions esportives i gimnasos obliga la representació legal dels treballadors a donar una resposta contundent "davant d'aquest atropellament".

La mesura, critica el sindicat, suposa una retallada dels salaris i de les condicions laborals que havien estat assolides al llarg dels anys.

CCOO ha manifestat el seu rebuig a aquesta mesura i "defensa el treball i els drets econmics i laborals de tota la plantilla".