Publicat 17/04/2020 14:03

PimeComerç llança una campanya per fomentar el consum en el comerç de proximitat

Una treballadora atén amb una mascarilla protectora durant el primer dia laborable de la segona setmana des que es va decretar l'estat d'alarma al país a conseqüncia del coronavirus, a Barcelona/Catalunya (Espanya) a 23 de mar de 2020.
David Zorrakino - Europa Press

BARCELONA, 17 abr. (EUROPA PRESS) -

PimeComer ha engegat una campanya denominada 'Tu ets el comer' amb l'objectiu de fomentar entre els consumidors la compra en el comer de proximitat a causa de "els moments molt crítics" que est passant el sector a causa de la pandmia de coronavirus.

En un comunicat aquest divendres, la patronal ha explicat que vol valorar i dignificar la tasca que estan realitzant tots els comerciants que obren els seus establiments en aquests moments "tan difícils" perqu no faltin productes de necessitat bsica.

La campanya també cerca posar en valor la importncia del model del comer de proximitat --del que depenen més de 300.000 treballadors-- una vegada que passi la crisi sanitria del coronavirus per "recuperar-ho de la greu situació en qu es troba".

La iniciativa s'ha engegat aquest mateix divendres a través de les xarxes socials mitjanant 'bners' promocionals i un vídeo explicatiu amb imatges gravades per diferents comerciants que interpellen a l'espectador.

En el vídeo, els comerciants es dirigeixen al consumidor amb frases com les següents: "Jo segueixo obrint perqu no et falta de res" i "Aixecarem les persianes i estarem amb tu de nou".




www.aldia.cat és el portal d'actualitat i notícies de l'Agència Europa Press en català.
© 2024 Europa Press. És prohibit de distribuir i difondre tots o part dels continguts d'aquesta pàgina web sense consentiment previ i exprés