BARCELONA, 17 abr. (EUROPA PRESS) -
PimeComer ha engegat una campanya denominada 'Tu ets el comer' amb l'objectiu de fomentar entre els consumidors la compra en el comer de proximitat a causa de "els moments molt crítics" que est passant el sector a causa de la pandmia de coronavirus.
En un comunicat aquest divendres, la patronal ha explicat que vol valorar i dignificar la tasca que estan realitzant tots els comerciants que obren els seus establiments en aquests moments "tan difícils" perqu no faltin productes de necessitat bsica.
La campanya també cerca posar en valor la importncia del model del comer de proximitat --del que depenen més de 300.000 treballadors-- una vegada que passi la crisi sanitria del coronavirus per "recuperar-ho de la greu situació en qu es troba".
La iniciativa s'ha engegat aquest mateix divendres a través de les xarxes socials mitjanant 'bners' promocionals i un vídeo explicatiu amb imatges gravades per diferents comerciants que interpellen a l'espectador.
En el vídeo, els comerciants es dirigeixen al consumidor amb frases com les següents: "Jo segueixo obrint perqu no et falta de res" i "Aixecarem les persianes i estarem amb tu de nou".