Actualitzat 20/06/2018 12:29

Pimec selecciona 20 pimes per participar en un programa per a la transformació digital

La primera sessió ha reunit les 20 empreses seleccionades
PIMEC

BARCELONA 20 juny (EUROPA PRESS) -

Pimec selecciona 20 pimes per participar en la primera edició d'un programa per a la transformació digital que durarà tres mesos i té com a objectiu guiar i acompanyar les empreses en el seu procés d'industrialització.

Segons ha informat la patronal catalana aquest dimecres en un comunicat, les 20 pimes seleccionades han participat en una primera sessió sobre transformació de models de negoci, de l'Internet de les Coses (IoT) i intel·ligència artificial, i de la tecnologia 'blockchain'.

El programa inclou l'assignació d'un consultor expert en estratègia i transformació digital, que farà una radiografia del grau de digitalització de cada empresa i detectarà les principals mancances, i d'un comitè d'experts que avaluarà el projecte i dissenyarà el full de ruta de les empreses per transformar-se digitalment.

Contingut patrocinat