Actualitzat 27/05/2013 15:54

Pimec organitza una trobada entre bancs i empreses que busquen crèdits

Josep González
EUROPA PRESS

BARCELONA 27 maig (EUROPA PRESS) -

Pimec ha creat el servei Mercat Financiapyme, on un grup d'empreses seleccionades amb necessitats de crèdit presentaran els seus projectes a un auditori format per representants de "totes les entitats financeres".

En un comunicat aquest dilluns, la patronal catalana ha explicat que les empreses elegides tenen un projecte solvent però "com a conseqüència del context actual" no aconsegueixen accedir al finançament.

"Moltes pimes han d'anar porta per porta a totes les entitats financeres, presentant la mateixa operació i esperant resposta" ha criticat el director del Departament de Consultoria Estratègica i Finançament de la patronal, Fran de la Torre.

La primera trobada es farà el 3 de juny en la Borsa de Barcelona i tindrà l'assistència de l'institut Català de Finances (ICF) i del Mercat Alternatiu Borsari, que "han mostrat interès" per les pimes que presentaran els seus projectes.

Durant 2012, el Departament de Consultoria de Pimec va assessorar a 2.200 petites i mitjanes empreses del territori català per ajudar-les a obtenir finançament i per elegir les fórmules que millor s'ajustaven a les necessitats de cada companyia.

Contingut patrocinat