Publicat 23/01/2018 12:53

Pimec es mostra "preocupada" per la falta de Govern a Catalunya des de fa temps

Josep González i Modest Guinjoan (Pimec)
EUROPA PRESS

BARCELONA 23 gen. (EUROPA PRESS) -

El president de Pimec, Josep González, s'ha mostrat "preocupat" per la falta d'un Govern a Catalunya que prengui decisions i sigui sensible amb tots els problemes que hi ha, situació que ha emfatitzat que es produeix des de fa molt temps.

González ha insistit que fa falta al més aviat possible un Govern sòlid que comenci a prendre decisions i que "aprengui d'alguns errors" que creu que s'han produït perquè Catalunya torni a liderar industrial i econòmicament el conjunt espanyol.

Per a això, el president ha defensat que s'ha de promoure el pla nacional per a la indústria català, impulsar la transformació digital i la productivitat en el comerç i els serveis, simplificar l'administració i reduir la fiscalitat, que ha remarcat que és alta a Catalunya i que rebaixar-la pot donar un missatge de tranquil·litat als empresaris, després de "tot el que ha passat".

Contingut patrocinat