BARCELONA 27 nov. (EUROPA PRESS) -
Pimec Comer ha engegat la campanya 'Escolta el batec del teu comer' per "reivindicar la importncia" del comer i la restauració locals.
La voluntat de la campanya, amb més de 19.000 establiments adherits, és "posar en valor" i visualitzar les fortaleses i el valor afegit que aporten els comeros locals.
L'objectiu és "impulsar la conscincia collectiva sobre els avantatges de la compra i el consum al territori" i deslligar-se de les campanyes massives de grans descomptes i de les rebaixes d'hivern.
ANTONI TORRES
El president de Pimec Comer, Antoni Torres, ha explicat que el comer i la restauració locals aporten una "millora del benestar i la salut", a més de donar vida als carrers i ser més sostenibles.
Les associacions adherides participaran en la campanya decorant els seus locals i a través de les xarxes socials, i es preveuen accions com el repartiment de globus, obsequis, vals de compra o exposicions de fotografia, entre d'altres.