BARCELONA, 27 jul. (EUROPA PRESS) -
El secretari general de Pimec, Josep Ginesta, ha valorat que les dades d'aquest dijous de l'atur mostren que l'economia progressa bé perquè les empreses fan la seva feina, però que no poden "estar satisfets davant l'elevada taxa d'atur que continua llastrant la competitivitat".
La patronal ha alertat que l'enquesta de població activa (EPA) trimestral publicada per l'Institut Nacional d'Estadística (INE) mostra una millora en el nombre d'ocupats, però no s'incrementa les hores treballades en el mateix percentatge: "Empitjora la nostra productivitat".
"Si després d'haver fet les reformes estructurals del mercat de treball continuem tenint indicadors d'atur que són el doble que altres països del nostre entorn, no podem estar contents i tenim molta feina a fer", ha afegit.