Publicat 26/01/2017 19:26

El petit comerç català, valencià i balear vol impulsar un fòrum de comerç nacional

BARCELONA 26 gen. (EUROPA PRESS) -

Pimec Comerç, La Confederació de Comerciants i Autònoms de la Comunitat Valenciana (Covaco) i l'Associació del Petit i Mitjà Comerç de Mallorca (Pimeco) s'han reunit aquest dijous a València per abordar la situació del sector i s'han compromès a impulsar un nou fòrum de comerç a nivell nacional des del qual promoure la revisió de la Llei de comerç estatal.

L'objectiu de la creació d'aquest fòrum és motivar que la norma "respongui de manera eficient a les necessitats del sector i restableixi el respecte a les competències de cada comunitat autònoma", han explicat les entitats en un comunicat conjunt.

En concret, han participat en la trobada el president de Pimec Comerç, Àlex Goñi; el de Covaco, Cipriano Cortés, i el de Pimeco, Bernat Coll, i han abordat qüestions com els horaris comercials, les rebaixes i la planificació urbanística comercial.

Contingut patrocinat