Junqueras li trasllada que "hi ha d'haver un govern que treballi per a tothom al més aviat possible"
BARCELONA, 27 març (EUROPA PRESS) -
L'adjunt a la Presidència d'ERC, Pere Aragonès, ha visitat aquest dimarts a la presó d'Estremera als exconsellers Oriol Junqueras, Jordi Turull, Raül Romeva, Joaquim Forn i Josep Rull, i tots ells li han traslladat que les mobilitzacions independentistes "han de continuar amb el caràcter pacífic que sempre han tingut".
En declaracions als mitjans en sortir de la presó, Aragonès ha explicat que els empresonats "tenen la consciència tranquil·la perquè són gent de pau que ha actuat de forma pacífica".
Ho ha dit davant les protestes de les últimes hores arran de la detenció de l'expresident Carles Puigdemont el diumenge i de l'empresonament de cinc sobiranistes més divendres passat.
Aragonès també ha detallat que l'exvicepresident Oriol Junqueras li ha traslladat que "hi ha d'haver un govern que treballi al més aviat possible per a tothom, per a un país més lliure i just".
L'adjunt a la Presidència d'ERC ha defensat que la causa independentista és justa i que persegueix "que la gent de Catalunya pugui viure millor, pensi el que pensi".
PLE D'AQUEST DIMECRES
També s'ha referit al ple extraordinari d'aquest dimecres i ha assenyalat que és en el Parlament on han de fer-se els debats "i no als tribunals ni amb el codi penal".
"Volem que totes les persones preses i exiliades puguin tornar a Catalunya en llibertat", ha reivindicat també Aragonès.