MADRID 23 nov. (EUROPA PRESS) -
El portaveu del PDeCAT al Congrés, Carles Campuzano, ha assenyalat aquest dijous que veu "coherent" que Carles Puigdemont hagi renunciat al sou que li correspondria com a expresident, ja que considera que segueix sent el president "legítim" de Catalunya.
El Govern espanyol de Mariano Rajoy va decidir destituir Puigdemont en aplicació de l'article 155 de la Constitució, si bé l'expresident no accepta la seva nova condició i, per tant, ha rebutjat el sou que aquesta comporta.
"Està sent coherent amb la posició que manté a Brussel·les, això és, que és el president legítim de Cataluya", ha manifestat Campuzano en els passadissos del Congrés en ser preguntat per aquesta qüestió
En tot cas, Campuzano ha cridat a esperar a veure quin és el resultat de les eleccions catalanes del pròxim 21 de desembre, si bé ha mostrat el seu desig que el Parlament reafirmi que Puigdemont "és el president de la Generalitat".