Publicat 18/10/2017 11:39

El PDeCAT convoca aquest dimecres a les 19.00 hores un Consell Nacional extraordinari

La coordinadora general del PDeCAT, Marta Pascal.
EUROPA PRESS

BARCELONA 18 oct. (EUROPA PRESS) -

El PDeCAT ha convocat aquest dimecres un Consell Nacional extraordinari en el World Trade Center de Barcelona per "analitzar la situació política actual i l'estratègia del president Carles Puigdemont", han explicat a Europa Press fonts del partit.

Al Consell Nacional estan convocats l'executiva, càrrecs del partit com l'expresident de la Generalitat Artur Mas, dirigents territorials --entre els quals es troben alcaldes-- i coordinadors sectorials: "Una mica més de 300 persones".

Aquest pròxim dijous a les 10.00 hores venç el termini que el Govern espanyol va donar a Puigdemont per retractar-se del full de ruta independentista, després de la qual cosa l'Executiu de Mariano Rajoy ha advertit que, si no ho fa, prendrà mesures.

Enfront d'aquesta possibilitat, el PDeCAT reuneix els seus quadres aquest dimecres a la tarda per abordar els possibles escenaris que puguin arribar d'ara endavant.

"Es tracta de teixir la unitat del partit davant la situació que es pugui donar en els pròxims dies", han explicat les mateixes fonts.

Contingut patrocinat