Publicat 03/04/2018 12:16

El PDeCAT avisa que sense un Govern "fort" i amb presos serà "molt difícil" la fi de les protestes a Catalunya

Carles Campuzano al Congrés
EUROPA PRESS - Arxiu

MADRID 3 abr. (EUROPA PRESS) -

El portaveu del PDeCAT al Congrés, Carles Campuzano, ha advertit aquest dimarts que mentre que a Catalunya no hi hagi un Govern "fort" i no s'alliberin els presos "polítics" serà "molt difícil" la fi de les mobilitzacions que estan protagonitzant en els darrers dies els Comitès de Defensa de la República (CDR).

En els passadissos del Congrés, Campuzano ha assenyalat que els CDR expressen el "malestar" que existeixen "en sectors importants" de la societat catalana, però ha recalcat que el que necessita Catalunya en aquest moment és un Govern "fort" que "recuperi les institucions".

"El que segurament avui el país no necessita són mobilitzacions als carrers, sinó un Govern fort", ha insistit l'independentista català, qui, no obstant això, ha rebutjat la comparació dels CDR amb la 'kale borroka', que considera "absolutament fora de lloc".

"El que ha caracteritzat el moviment sobiranista català és la seva voluntat pacifista", ha destacat.

En tot cas, ha reiterat que la resposta al problema català no estarà en les mobilitzacions del carrer "sinó en el Govern que Catalunya necessita i en la llibertat dels presos".

"Mentre hi hagi presos, serà molt difícil que la sensació d'injustícia que hi ha als carrers no es continuï produint", ha postil·lat.

Contingut patrocinat